İnternetten Para Kazanma Hakkında

   
Biliyorum internetten para kazanmak istiyorsun ve bunun için internette bir keşfe çıktın. Çünkü bu işe başlarken ben de aynısını yapmıştım! Araştırmaların sonucunda muhtemelen şunu farkettin veya edeceksin ki internet aleminde tonla makale var bu konu hakkında. Ve sen bunları okuduğunda kafan karıştı. Nerden başlayacaksın, nasıl yapacaksın, ne yapacaksın bilemiyorsun.




    Merak etme bu konuda yalnız değilsin. İnternetten kazanç sağlamaya çalışan herkes bu yollardan geçti. Kimisi ilerlemeden pes etti bıraktı, kimisi araştırmalarına devam ederek başarılı oldu. Peki neydi başarılı olanların sırrı? Bu yazıyı  sonuna kadar okursan eğer bu sorunun cevabını bulacaksın.

 
Arkadaşım öncelikle şunu bilmen gerekiyor : internetten para kazanmak istiyorsan EMEK vereceksin. Nasıl ki normal hayatta çalıştığımız işlerde mesai harcayıp para kazanıyorsak burda da bu geçerli. Ama bir fark var arada, burda eğer doğru taktiklerle doğru işi yaparsan bir süreden sonra kazancını otomatikleştirebilirsin. Yani bunun anlamı şu ; ömür boyu çalışmak zorunda kalmayacaksın ! Zaten insanların internetten para kazanmak istemesinin en cezbedici tarafı bu. Eğer ki bu konuda kararlıysan kafanın karıştığı noktada bırakmak yerine doğru bilgiye ulaşmaya çalışmak vereceğin doğru karar olacaktır.



    Yukarıda bahsettim, çok araştırdın, okudun, izledin ve bir sürü yöntem bir sürü yol olduğunu gördün, hangisi doğru, hangisi yanlış karar veremedin. Evet yeni başlayan arkadaşım, şunu bilmen gerekiyor ki nerde ''bedava para, yattığın yerden para, emek vermeden para'' tarzında bir yazı gördün uzak dur, okuma zahmetine bile girme! Çünkü bu tarz yazılarda bulabileceğin bilgilerle para kazanman mümkün değil veya belki  çoook uzun uğraşlar vererek birkaç dolar kazanacağın tarzda işler(PTC siteleri gibi). Sana tavsiyem bunlarla zamanını kaybetme, denediğinde göreceksin ki verdiğin emek kazandığına değmiyor ben tecrübe ettim.

    Ben senin yüksek kazanmak ve geleceği olan işleri yapmak istediğini varsayarak yazıma devam ediyorum. Bu işi profesyonelce yapan herkes bilir ki internetten kazanmanın en mantıklı yolu satış ortaklığı sistemidir. Yani başkalarının ürünlerinin satışına aracı olarak para kazanma işi. Zaten ufak bir araştırma yaptıysanız sistemin nasıl işlediğini kavramışsınızdır anlaşılması zor bir iş değil. (Buraya tıklayarak ilgili yazımı okuyabilirsiniz)

    Bizim asıl konumuz nasıl para kazanacağız ? Satış ortaklığı basit  olmasına karşın para kazanması çok da kolay olmayan bir iş. Böyle dedim diye gözün korkmasın, tabi ki doğru stratejiler izlediğin taktirde iyi paralar kazanacaksın aksi halde yanlış veya kafana göre taktiklerle para kazanaMAMAkla kalmaz zamanını da boşa harcarsın.

    Bir işte başarılı olmak istiyorsan o işin ehline danışman gerekir desem buna itirazı olan olmaz sanıyorum. Evet, satış ortaklığı işinde de bunu yapacaksın. Birçok yeni arkadaşım tabiri caizse bu işe ''bodoslama dalarak'' başarısız oluyor. Arkadaşlar, işi bilene soracaksınız ve onun bilgilerinden faydalanacaksınız. Bu işe yıllarını vermiş, çok paralar kazanmış insanlar var ve bilgilerini bizlerle paylaşıyor. Bu sektörle alakalı videolar çekip kitaplar yazmışlar ve bildiklerini paylaşmışlar. Kendileri öğrenmek için çok paralar harcadıkları veya uzun deneyimlerle elde ettikleri bilgileri bize sunmuşlar ve diyorlar ki okuyun, öğrenin, uygulayın ve başarılı olun. Evet aslında sır bu, işi bilenden öğrenmek.

    Benim de yaptığım buydu, araştırdım, okudum, denedim başarısız oldum, zaman kaybettim, kazanamadım. Ama vazgeçmedim, dedim ki ben bu işi öğreneceğim! Bu kararı aldıktan sonra yine araştırarak hangi kaynağı alabileceğimi düşündüm, en sonunda  Goomass Eğitim Kitini almaya karar verdim ve aldım da. Gördüm ki bu sektörü internetten okuyarak anlamaya çalışmakla zaman kaybetmişim. Bu ürün için verdiğim para belki o zaman için bana fazla gelmişti ama bana kattıklarını ve kazandırdıklarını düşündüğümde iyi ki almışım diyorum.

    Özetle arkadaşım, para kazanmak istiyorsan bilenden öğreneceksin, kendin de araştırabilirsin, bu konuda yazılmış makaleleri okuyabilirsin, videoları seyredebilirsin vs. Çok fazlada kaynağa ve siteye ulaşırsın buralardan edindiğin bilgileri birleştirerek, harmanlayarak başarılı olabilirsin. Ama dediğim gibi, zaman bizim için önemli ve herşeyi  adım adım ve doğru şekilde anlatan bilirkişiler tarafından yazılmış kitapları okumak sana hız katar. Bu konuda da yazılmış en iyi e-kitabın Goomass olduğunu düşünüyorum,tavsiye ederim. Sana hız kazandırdığını göreceksin diyerek bu yazımı sonlandırıyorum.



Bol Kazançlar....

Kazanç Merkezi Ekibi.

 

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder